کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316484 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سهم ویندوز از بازار سیستم عامل ها کمتر از ۹۰ درصد شد

سهم نسخه‌های مختلف ویندوز مربوط به ماه آپریل (فروردین) منتشر شد. بر اساس این آمار ویندوز 7 همچنان پر‌استفاده‌ترین نسخه‌ی سیستم‌عامل مایکروسافت است با این حال سهم آن به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

سهم ویندوز از بازار سیستم عامل ها برای اولین بار کمتر از ۹۰ درصد شد

9 ماه بعد از عرضه ویندوز 10، سهم ویندوز 7 به کمتر از ۵۰ درصد رسید و سهم ویندوز XP تک رقمی شد. اگرچه این موضوع برای مایکرو‌سافت خبر خوبی است، اما در ماه آوریل ویندوز عملکرد خوبی نداشت. بر اساس آمار منتشر شده توسط Net Applications برای اولین بار سهم مایکرو‌سافت از بازار سیستم عامل‌ها به زیر ۹۰ درصد رسید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ابتدا نگاهی به آمار مایکرو‌سافت می‌اندازیم. هدف مایکرو‌سافت اجرای ویندوز 10 بر روی یک میلیارد کامپیوتر طی دو تا سه سال بود. در چهار هفته اول، ویندوز 10 بر روی ۷۵ میلیون کامپیوتر نصب شد. بعد از ۱۰ هفته به ۱۱۰ میلیون دستگاه، در کمتر از ۶ ماه به ۲۰۰ میلیون و طی ۸ ماه به ۲۷۰ میلیون رسید.

 این آمار نشان از رشد جدید‌ترین و بهترین نسخه ویندوز مایکرو‌سافت دارد اما رشد آن در حال کند‌شدن است. سهم ویندوز 10 در ماه مارس (اسفند) ۱۴.۱۵ درصد بود که در ماه آپریل (فروردین) با تنها ۰.۲ درصد رشد به ۱۴.۳۵ درصد رسید.

سهم بازار سیستم عامل

سهم ویندوز 8 با رشد ۰.۵ درصدی به ۲.۹۵ درصد رسید در حالی که سهم ویندوز 8.1 با کاهش ۰.۴ درصدی، ۹.۱۶ درصد شد. در مجموع، سهم ویندوز 8 در پایان ماه آپریل، ۱۲.۱۱ درصد بود. این آمار تا پایان سال به زیر ۱۰ درصد خواهد رسید.

قبل از عرضه ویندوز 10، سهم ویندوز 7 در ماه ژوئن ۲۰۱۵ (تیر ۱۳۹۴) به بیش از ۶۰ درصد رسید. این آمار در ابتدای سال ۲۰۱۶، به ۵۲.۴۷ درصد و در ماه آپریل به ۴۸.۲۷ درصد رسیده است.  

با وجود عرضه ویندوز 10، ویندوز 7 برای مدت طولانی عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل را خواهد داشت. در سپتامبر ۲۰۱۲ (شهریور ۱۳۹۱) ویندوز 7 با گذر از ویندوز XP محبوب‌ترین سیستم عامل شد.

سهم ویندوز ویستا با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۱.۳۴ درصد رسید و ویندوز XP با کاهش ۱.۲۴ درصدی، سهم ۹.۶۶ درصدی را از بازار سیستم عامل‌ها دارد. به‌روز‌رسانی رایگان به ویندوز 10 شامل ویندوز ویستا و XP نمی‌شود اما سهم این دو سیستم عامل در حال کاهش است. با پایان یافتن پشتیبانی ویندوز XP توسط مایکرو‌سافت در آپریل ۲۰۱۴ (فروردین ۱۳۹۳)، مشخص بود که سهم این سیستم عامل، به کمتر از ۱۰ درصد خواهد رسید.

به طور کلی سهم ویندوز در ماه آپریل با کاهش ۱.۲۲ درصدی به ۸۹.۲۳ درصد رسید. سیستم عامل مک، با افزایش ۱.۴۳ درصدی، سهم ۹.۲۳ درصدی دارد و سهم سیستم عامل لینوکس با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۱.۵۶ درصد رسید.

بر اساس آمار Net Applications سهم ویندوز برای اولین بار به کمتر از ۹۰ درصد رسیده است. اولین آمار این موسسه مربوط به نوامبر ۲۰۰۷ (آبان ۱۳۸۶) است که ویندوز سهم ۹۵.۸۹ درصدی داشت. اگرچه ویندوز کاهش اندکی را تجربه کرده است اما کاهش سهم بیش از یک درصد می‌تواند زنگ خطری برای مایکرو‌سافت باشد. انتظار می‌رود سهم ویندوز در ماه جاری بار دیگر به بیش از ۹۰ درصد برسد.

Net Applications از بررسی بیش از ۴۰۰۰۰ وب سایت و آمار بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر، سهم بازار را مشخص می‌کند. در حقیقت این موسسه، سهم بازار کاربران را مقایسه می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31723 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/14 تعداد مشاهده: 1911
سافت گذر
نظرات بینندگان

پارسا شهریار 1395/02/15 11:21
دلیل این کاهش سهم معرفی نسخه 5 ساله ابنتوی 16.4 میتواند باشد البته ناگفته نماند کشور چین نسبت به استفاده از ویندوز روی خوشی نشانئ نداده است به خصوص ویندوز 10 این عدم استقبال چینی های 1.5 میلیاردی که تقریبا یک سوم جمعیت کره زمین را دارند بر ویندوز گران تمام میشود از همین رو مایکروسافت میخواد ویندوز 10 را سفارشی برای چینیها طراحی کند .
علیرضا مرسلی 1395/02/14 14:10
این استارت ویندوز 10 واقعا بدردنخور و دیوانه کننده است